Asiakaspalvelu

 
ManpowerGroupin blogista löydät uusimpia työelämää koskevia tutkimustuloksia, vinkkejä rekrytointiin sekä näkemyksiä työelämän kuumimmista trendeistä. Blogistamme voit lukea muun muassa rekrytoinnin ja henkilöstövuokrauksen haasteista, osaajien saatavuudesta ja osaajapulasta, parhaan mahdollisen työnantajamielikuvan luomisesta, oikeiden hakijoiden tavoittamisesta, headhuntingista, IT-osaajien rekrytoinnista tai ulkoistetuista palveluratkaisuista. ManpowerGroup on yrityksesi mukana rakentamassa parempaa rekrytointia ja toteuttamassa monipuolisia resursointiratkaisuja. 
 
Tutustu myös kattaviin ulkoistetun asiakaspalvelun palveluihimme sivustollamme.
 

Lue uusimmat asiakaspalvelun blogikirjoitukset

Mikä on paras malli myyjän palkitsemiseen?

Myyjien oikeaoppinen palkitseminen on aihe, joka puhuttaa paljon – eikä suotta. Nykypäivänä parhaista myyjistä kilpaillaan paitsiLue lisää

Aihe: Rekrytointi, asiakaspalvelu, henkilöstövuokraus

Asiakaspalvelun kehittäminen – vaikuttajien parhaat vinkit

Kysyimme vuoden 2017 alkumetreillä ilmestynyttä Asiakaspalvelumme trendiraporttia varten viideltätoista suomalaiselta asiakaspalveluvaikuttajalta, minkä neuvon he haluaisivat antaa muille suomalaisilleLue lisää

Aihe: asiakaspalvelu, Trendit

Voiko ulkoistettu asiakaspalvelu toimia brändisi uskottavana edustajana?

”Miten te ulkoistettuna asiakaspalveluna voisitte ikinä edustaa yritystämme kuten meidän oma asiakaspalvelumme?” Kysymys nousee esiin useimmissa asiakastapaamisissani, joissa ...Lue lisää

Aihe: asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun jatkuva kehittäminen vie asiakaskokemuksen hunajapurkille

Olet soittanut Yritys AB Oy:n asiakaspalveluun. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat nyt varattuna. Palvelemme sinua mahdollisimman pian. Ole hyvä ja odota hetki tai... En minä odota, vaan suljen puhelimen. Asiani on kiireellinen enkä ymmärrä, miksi minulle ei vastata välittömästi. Annan myös muiden ...Lue lisää

Aihe: asiakaspalvelu

5 aihetta, joista asiakaspalvelun ammattilaiset kaipaavat lisää keskustelua

Kysyimme trendikatsaustamme varten 15 suomalaiselta asiakaspalveluvaikuttajalta, mistä asiakaspalveluun liittyvästä aiheesta nämä toivoisivat enemmän avointa keskustelua. Nämä viisi keskusteluteemaa nousivat vaikuttajien vastauksista muita vahvempina:Lue lisää

Aihe: asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun trendit: ulkoistukselle tulee stoppi, ellei lisäarvoa synny

Asiakaspalvelutoimintojen ulkoistaminen vähenee lähitulevaisuudessa, jos yhteistyömalli ei tue laadukasta, asiakaskokemusta parantavaa kumppanuutta. Se vaatii mm. strategisempaa osaamista, yhtenäisiä järjestelmiä sekä mittaamisessa keskittymistä laatuun pelkkien ...Lue lisää

Aihe: asiakaspalvelu, Trendit

4 sitkeää väärinkäsitystä ulkoistetusta asiakaspalvelusta

Asiakaspalvelu luovii melkoisessa tulos- ja muutospaineiden ristiaallokossa. Asiakkaiden odotukset asiakaspalvelulle kovenevat päivä päivältä. Teknologiat kehittyvät ennennäkemätöntä vauhtia. Henkilöstö tarvitsee jatkuvaa koulutusta. Kustannuspaineet ovat kovat, ja myynti pitäisi saada vetämään paremmin. Jotenkin pitäisi pystyä vielä paremmin erottautumaan ...Lue lisää

Aihe: asiakaspalvelu

Asiakaspalvelun trendit: data ja keinoäly digimurroksen johtotähtinä

Aikamme digimurros vaikuttaa asiakaspalveluun nopeammin ja laajemmin kuin ehkä osaamme edes kuvitella. Kysyimme Asiakaspalvelun trendiraporttiamme varten viideltätoista suomalaiselta ...Lue lisää

Aihe: asiakaspalvelu, Digitalisaatio, Trendit

Asiakaspalvelun ulkoistaminen – mitä olet aina halunnut tietää?

Mikä on asiakaspalvelun ulkoistamisen merkittävin hyöty yritykselle? Paljonko se tuottaa kustannussäästöjä? Mikä ulkoistetussa asiakaspalvelussa maksaa ja miten palvelun laatu varmistetaan? Näihin ja muihinLue lisää

Aihe: asiakaspalvelu

Kustannuspaikka vai kultakaivos? Näin syntyy myynnillinen asiakaspalvelu

Tuut tuut. “Hei, kuinka voin auttaa?” “Päivää, osoitteenmuutosasialla soittelen. Onkohan se Porvoon osoitteemme jo päivittynyt teille asti?” “Juu, täällä näkyy olevan uusi tieto, Kirkkokatu kakkonen. Ja tämä olikin sitten tällä selvä. Kiitos ja päivän jatkot!” ...Lue lisää

Aihe: asiakaspalvelu

Yhteydenottopyyntö