Työnantajan tietopankki / tutkimukset ja raportit

Hakijat ovat myös kuluttajia - Kokemukset työnhausta vaikuttavat ostopäätöksiin

Työnantajabrändi ja kuluttajabrändi ovat toisistaan erottamattomia. Nykyajan työmaailmassa ihmiset haluavat muutakin kuin pelkän työpaikan. He haluavat luoda arvoa, tehdä valintoja ja saada ...

Osaamisen vallankumous 4.0 -tutkimus

Tämän vuosikymmenen keskustelu on ollut se, että robotit korvaavat ihmisen tekemän työn.

Tilaa sisällöt sähköpostiisi!

Täytä sähköpostiosoitteesi oheiseen lomakkeeseen - saat artikkelit ja muut hyödylliset sisällöt niiden ilmestyttyä suoraan sähköpostiisi!

Toivomme, että saat tietopankistamme eväitä omassa työssäsi kehittymiseen ja menestymiseen. Voit tietenkin halutessasi lopettaa tilauksen milloin vain, yhdellä klikkauksella.

Mukavia ja oivaltavia lukuhetkiä.